söndag 20 december 2009



Det blev Bogrens i torsdags. Både jag och Martina vart uttråkade så vi drog in och dansade assen av oss. Otippat, men ruskigt kul och väldigt nyktert. Resulterade i lite träningsvärk tillochmed, så ja, vi dansade en del. haha.
Fredagen spenderades hemma hos Anso i Hjo med mys. Vi lagade grymmaste maten på länge. Kebab med avokadosallad, tortillabröd och hemmagjord kebabsås. Yum! Tilläggas bör det faktum att det var första gången jag åt kebabkött på över två år, och jag tyckte att det smakade nästan helt ok. Yey. Snart är den här vegetarianen bortblåst!
...fast, jag kommer nog aldrig släppa taget om mina kära quornfiléer och sojakorvar. Åhnej, inte så lätt.

Igår stod valet mellan Neverstore i Hjo eller Pims i Skövde. Lotten föll på det senare. Det förträffliga sällskapet bestod då av mig, AnnSophie, Martina, Jonas och Stina. Jag var smart och glömde IDet hemma, men lyckligtvis var det inget problem, vi fick vårt vin ändå. Och det smakade ljuvligt. Vad som var menat att bli ett glas var, utvecklades till en delad flaska, vilket ledde till ännu en. Vi hade trevligt, och trevligare kom det att bli. Kalle, Frenchie och Johan trillade in på pims och slog sig ner. Senare kom Elin och Anna.
Härlig lördag och en ganska tidig sådan. Deckade i sängen innan halv två.

idag är det ledig söndag och den har spenderats med julklappsinslagning och tv med bröderna uppkrupna i min säng.

"Carmen Electra ser ut som ett rövhål, ett sprängt rövhål skulle jag vilja säga!"
Haha. Tillåt mig att skratta, ty Anna Ankas jul är underhållande, så fruktansvärt underhållande skulle jag vilja säga! Speciellt när Robert Aschberg är sådär precis på gränsen till att brista ut i världens asgarv. Hilarious.

Iiiiiiiih!

Inga kommentarer: