lördag 26 december 2009

Falköping

Jag skrev ett inlägg igår, det minns jag mer än väl. Men trots allt tycks det inte ha gått så fruktansvärt bra, det syns ju i vart fall inte.
However.. Jag tänker, att varför inte skriva ett inlägg nu istället, klockan tio över fyra på morgonen? Det är natt efter juldagen, den ultimata (och överskattade) festdagen, och jag är nog inte helt och hållet nykter. Möjligtvis till 90%, men inte mer. Perfekt tillfälle att skriva av sig, inte sant?
Iallafall. För ett tag sedan vet jag att jag pratade om spontanitet. Att jag behöver det. Nu kan jag nog gott och väl säga att jag är högst beroende. Det är det bästa jag vet. Att planera har aldrig varit min grej, men nu finns det verkligen inte. Inte i min värld.

Det som först skulle blivit en lugn hemmakväll blev till förfest i Fagersanna och utgång Skövde. Detta blev till chill- och återseendekväll i lagom berusat sällskap, i Fagersanna. Fagersanna byttes ut mot Skövde och Pims.
"Ändrade planer" var kvällens vanligaste fras, och tillslut hamnade vi i Falköping. Folkets park. Haha.

Jösses!

Men spontant ska det va!

Inga kommentarer: